60 dagar

Igår måste jag varit trött. För Maja är ju faktiskt i 60:onde dagen och inte i 59onde!
Hennes temp ligger nu på över 37 grader. Men jag har börjat tro att valparna där inne trivs allt för bra och inte vill komma ut! Maja ligger mestadels och vilar. Sova är svårt för valparna där inne verkar ha fest, de sparkas och rullar hela tiden!

Maja vill knappt äta något, inte ens köttbullar går bra nu, möjligen går hon med på köttfärs. Hon tycker det är skönt att komma ut men vill inte gå långt alls. Det verkar som det trycker på där bak då hon flera gånger velat bajsa när hon är ute men det kommer inget.

Blev inte många timmars sömn för mig på soffan inatt. Efter gårdagens tempratursänkning trodde jag ju stark på valpar snart. Jag kommer bli förvånad/imponerad om valparna lyckas hålla sig kvar där inne tills dagen 63.

Men vi får vänta och se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0