Snart!.. kanske?

Nu är klockan slagen midnatt på torsdagskvällen. Maja är inne på sin 59:e dag. Jag får sova på soffan för timsvakan. Vem vet, kan de komma inatt? Tror både vi och Maja vill det. Var just ute med henne, hon tog som vanligt med sin favorittennisboll som hon så vackert nu lyckats gnaga sönder helt. Ändå skulle hon ta med sig det lilla det var kvar av dem! Så snabbt vi kom ut försökte hon tappert få mig att leka med henne men hon gav upp förvånandsvärt snabbt! Vanligtvis kan hon tjata i evigheter på oss!

Hon har både börjat bli mer rastlös på kvällarna men på dagarna vilar hon mycket. Hon bäddar lite grann i sin säng, tempen varierar. Hon ligger oftast runt 36.7 och har som minst vart ner på 35,8 (i måndags) och som mest 37.4. Så vem vet när de små har tänkt att titta ut. Jag har trott i flera dar nu att de är påväg men Maja bara lurar oss. Men tänk om de kan komma inatt!..

Var med och följ er valp från början! Hör av er till oss vid intresse eller frågor.
 
Nu ska jag gå och bädda ner mig och vänta tappert på att de kommer (vare sig det blir inatt eller inte...)! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0