3 hanar kvar!

Nu har vi alltså tre hanar kvar!

Vi har vår extremt fine hane Grand Roddy (valp nr 3) som har en väldigt fint teckning och snygg kropp. Han kommer att bli mer åt det högresta hållet och få en slät päls. Roddy följer redan efter en vart man än går och går brevid en när man är ute. En väldigt trevlig hund!

Sedan har vi vår tuffe och livlige Django Dynamic (valp nr 5) som redan från början har varit den som fått igång de andra. Han är den med mest och mörkast tecken i kullen. För den som vill ha något extra och vill ha någon att motionera med! Django skulle även passa mycket bra till agility, spårning eller jakt.

Vår tredje hane vi har kvar är vår fantastiskt underbara Micro Chap (valp nr 2). Den här pojken behöver mycket kärlek och som kan få vara hos någon som har den tiden att skämma bort honom! Han är även han rätt livlig men har mer eller mindre en on/off-knapp! Han är väldigt lättlärd och är en extremt go (men rätt tuff!!) hund! Det är svårt att inte fästa sig vid Micro Chap!

Hör av er vid intresse, mer bilder eller andra frågor!
(kika de tidigare inläggen från mig, där ligger det en del bilder på valp nr 2, 3 och 5!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kostar dessa valpar ?

Fäller de?

Hur är dessa när det gäller allergi ?

L

Postat av: Jessica

Hej. Jättesöta valpar allihop. Undrar också vad de kostar?

2009-04-08 @ 14:50:24
URL: http://jessicaschultz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hej! Evelina heter jag och bor i Alingsås tillsammans med min pojkvän sedan ett år tillbaka. Vi är lite intresserade av någon av dina valpar. Hur mycket kostar en valp? Finns det någon möjlighet att se fler bilder? Bor du i Göteborgstrakten? Vore bra om vi kunde komma i kontakt på något sätt. Kramar

2009-04-08 @ 17:59:49
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Förresten, det är i huvudsak Django vi är intresserade av! Har aldrig sett någon sötare valp! Hur är han? Han finns kvar hoppas jag? Kram igen!

2009-04-08 @ 18:07:13
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Annica - ägarn

Hej Evelina!

Jag hittade ingen mailadress till dig så skriver min här: [email protected]



Django är kvar och han är en helt underbar hund! =)

Vi bor i Mölnlycke, lite utanför Göteborg! (ca 15 min ifrån Gbg centrum)



Skicka gärna iväg ett mail till mig så kan jag svara dig mer där!

2009-04-08 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0